Lejlighed Odense
Colabregnen14/2-2008 09:25 #1
Famous
Famous
Medlem siden
20/11 2003
Svar: 3132
Jeg sidder og googler efter lejlighedssider, og mængden af sider gør det lidt uoverskueligt.

Er der nogen der ved, hvor man skal kigge, hvis man er på udkig efter et sted at bo i Odense?

Colabregnen

CitérProfilSøg
Gå til toppen af siden
Fields14/2-2008 09:55 #2
Famous
Famous
Medlem siden
15/11 2005
Svar: 4229

Alt andet end Rolf Barfoed og Janus Hansen; De to har tilsammen flere retsager på samvittigheden end O.J Simpson.

ellers ledige-lejligheder.dk, boligportalen o.s.v..

Odense boligforening ville nok heller ikke være dumme at have medlemskab hos, men listen er vist pokkers lang.

CitérProfilSøg
Gå til toppen af siden
Andy Vegas14/2-2008 10:21 #3
Fan
Fan
Medlem siden
11/10 2006
Svar: 219
Min udlejer har både en 3 værelses lejlighed til salg, og en 1 værelses lejlighed til leje lige PT. Begge midt i Odense (Nørregade)

Hvad leder du efter?

CitérProfilSøgHjemmeside
Gå til toppen af siden
Colabregnen15/2-2008 09:33 #4
Famous
Famous
Medlem siden
20/11 2003

Noget til leje.

Enten en 3 værelsers eller en 1 værelses.

3 værelsers til indflytning 1 April/1 Maj ville være mest optimalt. Meget gerne nogenlunde centralt.

Hvad er det for et værelse? 

Colabregnen

CitérProfilSøg
Gå til toppen af siden
Pikka Bird15/2-2008 09:40 #5
VIP
VIP
Medlem siden
2/8 2005
Svar: 748
B.P.Jensen skrev:
Alt andet end Rolf Barfoed og Janus Hansen; De to har tilsammen flere retsager på samvittigheden end O.J Simpson.
Øhmm, er O.J. Simpson kendt for at have mange sager på halsen?

CitérProfilSøg
Gå til toppen af siden
Colabregnen20/4-2008 18:50 #6
Famous
Famous
Medlem siden
20/11 2003
Tro det eller lad være. Jeg leder stadig.

Jeg kan nærmest flytte ind med det samme, hvis det skal være.

Colabregnen

Redigeret af Colabregnen den 20.April.2008 kl. 19:26

CitérProfilSøg
Gå til toppen af siden
mozart20/4-2008 19:30 #7
Artist
Artist
Medlem siden
7/1 2005
Svar: 1796

Du flytter da bare ind til mig (med mindre du snorker, efterlader tandpastaklumper i håndvasken, smider dit tøj på gulvet, slæber tilfældige mennesker med hjem, tilbeder Djævlen uden at rydde op efter dig, insisterer på at dine 63 undulater SKAL være der...)

Ved nærmere eftertanke skal du nok ha' fat i http://www.hdejendomme.dk.  De har en del ledige boliger i øjeblikket. Godt nok mest i udkanten af Odense, men de har alle tag...

CitérProfilSøg
Gå til toppen af siden
Kanesworld20/4-2008 19:54 #8
Famous
Famous
Medlem siden
2/5 2004
Svar: 2850

Det kan være du kan finde noget her

Ræk mig promte en blip-blop is, dit gæve gran

CitérProfilSøg
Gå til toppen af siden
Pikka Bird20/4-2008 21:06 #9
VIP
VIP
Medlem siden
2/8 2005
Svar: 748

mozart skrev:
Ved nærmere eftertanke skal du nok ha' fat i http://www.hdejendomme.dk.  De har en del ledige boliger i øjeblikket. Godt nok mest i udkanten af Odense, men de har alle tag...
Jeg kiggede hos dem tidligere, men de har godt nok nogle harske vilkår. F.eks. er der ingen hvidevarer i nogen af de lejligheder jeg spurgte til (bortset fra komfur, som loven foreskriver), og desuden har de for vane at kræve en masse når det kommer til vedligehold (f.eks. skal du slå græs to gange om ugen i sommerperioden, og hvis ikke du gør det, tilkalder de en gartner, som gør det på din regning)... Men spørg dog alligevel.

CitérProfilSøg
Gå til toppen af siden
schmidt222/4-2008 07:47 #10
Famous
Famous
Medlem siden
2/12 2005
Svar: 2571

Har du ikke fundet en endnu?? Det tog mig 4 dage og en indbetaling til boligportalen. Som jeg så stadig har 2 måneder endnu.... Og det er det eneste reele sted at kigge.

Evt. kontakt Groth&Lyngdal. Fede lejligheder til reele priser.

Her en lille fin hjemmeside hvor man kan læse lidt om "bolig banditterne" i Odense. Og et sidste råd. HOLD DIG FRA BRIAN RODHE. Han har en side der hedder luksusudlejning.

http://www.lejernyt.dk/

http://www.lejerfyn.dk/ alm. side med gode råd.

Eko 335
Roland JC 120
Carlsbro wasp 30 watt

6 medlem af "Det famøse Les Paul Broderskab"

CitérProfilSøg
Gå til toppen af siden

Hvis du vil besvare dette indlæg skal du først log ind
Hvis ikke du allerede er oprettet skal du først oprettes som bruger

Printervenlig udgave Printervenlig udgave
Sidste nyt
Lær at spille bas med Ole Kibsgaard
Lær at spille bas med Ole Kibsgaard
Ole Kibsgaard har igen begået en fremragende undervisnings-dvd. Efter kæmpe succes med de to guitar-lektioner, Lær at spille guitar og Lær at spille mere guitar, giver Kibsgaard nu masser af tips og lærdom til de, der skal i gang med at udfolde sig på bassen. Dvd'en Lær at spille bas med Ole Kibsgaard fås for 199 kroner.
© 2010 Musikhuset Aage Jensen A/SMusikforretninger i København, Århus & OdenseTelefon 33181900Fax 33181875CVR 47806518info@aage.dk